Uw bestelling retour sturen?

Heeft u de verkeerde hondenartikelen besteld? Of niet het juiste type gekocht? Dat is vervelend. En dat gaan we voor u oplossen. Na ontvangst mag u de producten binnen 14 dagen retour sturen en dan krijgt u gewoon uw geld terug, inclusief de eventuele verzendkosten die u hebt betaald toen u uw bestelling plaatste. De kosten voor het terugsturen van de artikelen zijn voor u.  

Retour sturen en nu?

We vragen u wel om uw bestelling compleet en in de originele verpakking naar ons terug te sturen, zolang dat redelijkerwijs mogelijk is. U kunt de producten dus gewoon beoordelen zoals u dat in de winkel ook zou doen: haal de bestelde artikelen uit de (verzend)doos en inspecteer het van alle kanten. Zorg er wel voor dat er geen gebruikssporen op komen en dat u niets van de producten verbruikt. Anders kunnen wij ze niet meer verkopen. Het is helaas niet mogelijk om verbruiksartikelen, zoals onze hondenkleding, na gebruik retour te sturen.

Als u een product retour heeft gestuurd, ontvangt u binnen 2-3 werkdagen het aankoopbedrag teruggestort, inclusief eventuele verzendkosten die u heeft betaald toen u uw bestelling plaatste. De kosten voor het terugsturen van de artikelen zijn voor u, tenzij er sprake is van een onjuiste levering door ons.

Retouradres:

Stuur het retour bij voorkeur terug in de originele verzenddoos. Zorg dat de doos goed dicht zit en stuur deze naar het volgende adres:

Hondenwebstore.nl

Hong Kongstraat 71

3047BR ROTTERDAM

Uw bestelling beschadigd ontvangen?

Komt (een deel van) uw bestelling beschadigd bij u aan? Da’s heel vervelend en daar laten we u natuurlijk niet mee zitten. Neem meteen even contact met ons op, dan gaan wij er voor zorgen dat het wordt opgelost.

Zijn de producten niet meer verzegeld? Geen paniek. We versturen uitsluitend nieuwe artikelen, dus geen artikelen die al eerder geopend of gebruikt zijn. Desondanks komt het helaas wel eens voor dat een zegel scheurt tijdens het vervoer van een pakket.

Heeft u vragen, neem dan contact met ons op: